Kreditkort logoer

Spørgsmål? Så ring til os på telefon 5599 6161

Handelsvilkår: 

Salgs og leveringsbetingelser

Følgende salgs- og leveringsbetingelser er gældende for alle leverancer fra TopVVS.dk medmindre andet er skriftligt aftalt mellem køber ogTopvvs.dk

 

AFBESTILLING:

Ved afbestilling af en vare eller ændring af ordre skalTopVVS.dk kontaktes skriftligt, ved at du logger dig ind med dit personlige login og skriftligt annullerer eller anmoder om ændring.

Ved annullering af ordre som er sendt, er det ikke nok at nægte modtagelse, da vi i de fleste tilfælde får sendt direkte ud fra vores leverandør og derfor ikke modtager ordren retur.

I tilfælde af at du ikke har opretteten bruger, kan du kontakte os på Mail@topvvs.dk og afbestille/ændre

Husk at opgive dit ordrenummer.


BETALING: 
Betalingsmetoder hos TopVVS.dk er Bank-overførsel, Dankort,Visa/Dankort, Kreditkort eller E - Dankort. 


BANK OVERFØRSEL: 
Ved Betalingsform: vælges ”Bank-overførsel” og pengene indsættes på voreskonto i Møns Bank

Kontonr. 6140 - 0002012258.

Overførslen kan foregå via pc-bank, Netbank, web-bank eller manuelt indbetaling via eget pengeinstitut. Ved betaling "Husk at oplysenavn og ordrenummer" til identifikation af ordre. 

SÅDAN GØR DU: 


Vælg betalingsformen ”Bank-overførsel” og tryk på knappen ”næste”. Derefter ”bestil”. Efterfølgende vil der blive fremsendt en ordrebekræftelse via e-mailindeholdende din bestilling. Ordren vil først blive afsendt fra TopVVS.dk når beløbet er registreret i banken.

Ved bankoverførsel kan der gå op til 2 bankdage, før vi registrerer indbetalingen på vores konto. Dog ikke i Møns Bank. 

 

DANKORT - VISA/DANKORT: 
Ved betalingsform vælges: DIBS ”Dankort - Visa/Dankort” betaling, følg herefter anvisningerne trin for trin.

Læs mere om sikker betaling: www.dibs.dk

 

Kreditkort - Mastercard, JBC, Visa elektron m.fl: 
Ved betalingsform vælges: DIBS ”Mastercard - JBC - Visa electron” betaling, følg herefter anvisningerne trin for trin.

Læs mere om sikker betaling: www.dibs.dk

 

E-DANKORT: 
Ved betalingsform vælges: DIBS ”E – Dankort” betaling, følg herefter anvisningerne trin for trin.

Læs mere om sikker betaling: www.e-dankort.dk

 

PRISER:

For leverancer iDanmark gælder:

Alle priser hos www.topvvs.dk er inkl. moms.

Der pålægges et ekspeditionsgebyr på kr. 80,00 pr. ordre uanset ordrens størrelse.

Fragtprisen afgøres af hvilke varer du bestiller, da prisen udløses af varens vægt-kategori.

Det betyder at du kan få sendt varer helt ned til 20,00 kr.pr. forsendelse.

Fragtprisen får du oplyst inden du godkender din bestilling. 


For leverancer til deøvrige lande gælder:

Alle priser hos www.topvvs.dk er inkl. Moms (Norge, Grønland & Færøerne handler dog uden Dansk moms, som automatisk fratrækkes når leveringsadressen indtastes ved bestilling )

For pakker op til 15 kg. Sender vi med post for kr. 600,00pr. ordre

For større forsendelser over 15 kg. Får du fragtprisen pr. mail inden du betaler ordren. 


LEVERING:

TopVVS.dk leverer i hele Danmark samt Norge, Sverige, Tyskland, Grønland & Færøerne. Ved forudgående aftale kan levering til resten af verden også lade sig gøre.

Levering af varer fra TopVVS.dk, forgår som følgende:

Ved registrering af betaling på vores konto, vil ordren straks blive behandlet og varen afsendt. Dette sker med Fragtmand eller PostDanmark.

Varer, der leveres med fragtbil, leveres til første dør i stueetagen.

Levering af varer fra TopVVS.dk anses for sket, når forbrugeren har modtaget varen på leveringsadressen.

Hvis du som kunde giver fragtmand eller post tilladelse til at varerne må stilles uden din tilstedeværelse, er dette det samme som fuldkvittering for modtagelse.

Ved modtagelse af varen er risikoen overgået til kunden.

DET ER MEGET VIGTIGT

At tjekke om varen er intakt og ikke beskadiget vedmodtagelsen fra fragtmanden / Post-Danmark. Ved kvittering for modtagelsen betyder det at varen er i orden.

Hvis transportskade konstateres skal modtagelse nægtes , det vil sige ( post eller fragtmanden tager varerne med retur )

Der skal, hvis pakken er sendt med Post Danmark STRAKS (straks = samme dag) reklameres og gøres opmærksom på at varen er beskadiget og pakken skal mærkes ” modtagelse nægtet ” (Posten tager pakken retur)

Har man modtaget varen, skal man straks gå på posthuset og reklamere.

Hvis pakken er sendt med Fragtmand skal der STRAKS (straks = samme dag) reklameres og gøres opmærksom på at varen er beskadiget. Se ”Skjulte transportskader”

Det er herefter postens eller fragtmandens reklamationsafdeling som tager sig af sagen.

Når post eller fragt skriftligt har godkendt reklamationen, kan en ny forsendelse herefter afsendes. 


”SKJULTE TRANSPORTSKADER”

Ved leverancer leveret af Danske Fragtmænd (efterfølgende DF)gælder følgende:

Hvis en forsendelse leveret af DF, indeholder en skjult transportskade som ikke umiddelbart var synlig ved modtagelsen skal der omgående og senest 2 dage efter modtagelsen reklameres SKRIFTLIGT direkte til DF´s service &reklamations afdeling

DF. Øst afdeling Tåstrup: dfssagsbehandling@fragt.dk og altid C c.. mail@topvvs.dk

DF. Vest afdeling Randers randers@fragt.dk og altid C c.. mail@topvvs.dk

Er du i tvivl, så send til dem begge.

 

Reklamationer der modtages efter 2dage afvises.

 

Hvis varen er bortkommet under transport hæftes der naturligvis ikke, når vi bliver bekendt med situationen fremsendes straks en ny. 

Hvordan skal leveringstiderne læses?
Leveringstiden står oplyst på hver vare, og er vejledende regnet i arbejdsdage.

Varer som vores leverandør har i deres faste sortiment, sendes indenfor 2 dage.

Skal varen hjem fra producenten, er leveringstiden som regel lidt længere, her skriver vi 3-5 dage eller 7-14 dage. Varer med en leveringstid på over 14 dage lagerføres som regel ikke i Danmark, eller skal produceres på bestilling.

Vi tager forbehold for at varen kan være i restordre hos vores leverandør,

Ved restordre eller længere leveringstid end den opgivet leveringstid, forsøger vi at orientere pr. mail om leveringstiden.

TopVVS.dk kan ikke gøres økonomisk ansvarlig for forsinkelse af leverancer, transportskader og fabrikationsfejl i produkter.



FEJLOG MANGLER:

Det er købers pligt at tjekkevareleveringen og undersøge varen ved modtagelsen og sikre at den er i overensstemmelse med bestillingen.

Skulle der mod forventning være fejl og mangler i leveringen fra TopVVS.dk, skal disse påberåbes STRAKS (straks = samme dag ).

Det sker ved at TopVVS.dk kontaktes skriftligt, ved at du logger dig ind med dit personlige log in og skrifteligt oplyser hvilke fejl og mangler. 


GARANTI: 
Produkter købt hos TopVVS.dk er naturligvis underlagt den danske købelov, forbrugeraftalelov m.v.

Bevar altid din faktura, hvis der skulle opstå problemer meden vare.

Der ydes min. 2 års garanti på fabrikations- og materialefejl på alle produkter.

Ved tilfælde af fejl på varer, som hører under garantien, fremsendes varen til køber igen uden ekstra omkostninger. Køber betaler dog selv for omkostningerne ved indlevering til garanti reparation eller ombytning.

Hvis TopVVS.dk tilbyder reparation eller ombytter en vare pga. fejl eller mangler er køber ikke berettiget til at annullere handlen eller kræve afslag i prisen som følge af manglen.

Ved garantireparationer skal kopi af købs faktura medsendes, ellers afregnes reparationen efter gældende takster. 

Montering:

Vi kan tilbyde montering på hele Sjælland.

Når du bestiller varer hos TopVVS.dk har du mulighed for at bestille montering af dine varer, vi tilbyder montering på hele Sjælland, dette gør du ved at afkrydse "feltet" ønsker montering inden du godkender din ordre. Så vil du blive kontaktet af vores vvs installatør for nærmere aftale omkring montering.

Montering koster kr. 499,00 pr. time + moms 
Alle hjælpe og små materialer som forbruges af installatøren for at udføre det bestilte arbejde, faktureres direkte af vores vvs installatør, sammen medarbejdslønnen og har derfor ikke noget med Topvvs.dk at gøre. 


REKLAMATION:

Reklamationer modtages kun skriftligt

Hvis en vare er defekt eller beskadiget ved modtagelsen, Skal reklamationen ske direkte til Post Danmark eller Fragtmand. Læs punktet ”LEVERING”

Ved modtagelse af en forkert vare, eller ved produktfejl skalTopVVS.dk kontaktes skriftligt, ved at du logger dig ind med dit personlige login og skriftligt reklamere.

 

RETURNERING / OMBYTNING: 

 

Der ydes 14 dages fuld returret

Ved fortrydelse af et køb, SKAL varen returneres inden 14dage efter modtagelsen. Dette forudsætter at varen tilbageleveres i væsentlig samme stand og mængde, som ved modtagelsen. Originalemballagen skal desuden returneres i en stand, der gør et videresalg muligt.

Kunden har selv ansvaret for at varen kommer frem i hel stand.

Varer tages ikke retur efter 14 dage.

Varen SKAL ALTID returneres i original emballage. 

OBS: TopVVS.dk tager ikke varer retur i uoriginal emballage eller hvor der er skrevet eller klistret direkte på emballagen, idet der på emballagen er anvist brugbare oplysninger om produktets anvendelse såvel som mål/værdier som er nødvendig info for vore kunder.

Varer som ikke er på lager betragtes alle som skaffevarer.

 

Vi tilbagebetaler det fulde beløb, hvis returneringen opfylder betingelserne, og varen kan godkendes til videresalg.

 

Vi gør opmærksom på at der vedreturnering af varer, kan blive pålagt et returfradrag som følge af værdiforringelse af produktet

Ved annullering af ordre som er sendt, er det ikke nok at nægte modtagelse, da vi i de fleste tilfælde får sendt direkte ud fra vores leverandør og derfor ikke modtager ordren retur.

Specialfremstillede varer er varer som fremstilles specielt på ordre efter kundens ønsker, kunden skal derfor skriftligt samtykke inden ordren sættes i værk, da der ikke ydes returret på disse varer.

Specialfremstillede varer tages ikke retur. 


RETURVARER:

Ved forudgående aftale overføres penge for returnerede varer direkte til købers konto.

Fragtudgifter i forbindelse med køb, returnering eller reparationer bliver ikke refunderet. 


SÅDAN RETURNERER DU EN VARE:

Ved returnering af en vare skal TopVVS.dk kontaktes skriftligt, ved at du logger dig ind med dit personlige log in og skrifteligt oplyser hvad du ønsker at returnere. Man vil her få oplyst hvordan returneringen skal foregå. Husk at varen altid skal returneres i originalemballage og køber hæfter selv for forsendelsen. 


RETURNERING AF DEFEKTE VARER:

Vi anbefaler at køber undersøger varen straks eftermodtagelsen. Hvis køber ønsker at påberåbe sig, at leverancen skulle være utilstrækkelig eller behæftet med mangler, skal køber inden rimelig tid reklamere til TopVVS.dk

TopVVS.dk kontaktes skriftligt, ved at du logger dig ind med dit personlige login og skrifteligt reklamere. 

VARER / PRODUKTER: 
Du finder over 57.000varenumre i shoppen ved at bruge søgefeltet

TopVVS.dk kan levere ALT indenfor vvs-branchens varesortiment, men kan desværre ikke have dem alle repræsenteret i butikken.

Kontakt os så vi kan hjælpe med at finde den vare som du skal bruge.

Oplys venligst så meget om varen som muligt, vvs – nummer, fabrikat og type. TopVVS.dk opretter så varen i butikken eller vi returnere en mail med pris og leveringstid som kan bekræftes. Herefter er proceduren den samme, som hvis varen var i butikken. Ønskes et samlet tilbud kan dette også lade sig gøre uden at man forpligter sig til at købe. 


FORBEHOLD:

Alle ordrer behandles med forbehold for force majeure ,herunder krig, andre uroligheder, naturkatastrofer, strejker og lockout,svigtende forsyninger af råmaterialer, ildebrand, beskadigelse af leverandørers produktion, svigtende transportmuligheder, import / eksport forbud eller enhver anden begivenhed, som hindre eller begrænser TopVVS.dk´s muligheder for at levere varen.

Topvvs.dk er i tilfælde af force majeure uden ansvar for ethvert tab hos køber som følge af manglende levering. 
Topvvs.dk kan ikke holdes ansvarlig for omkostninger, en evt. fejlbehæftet leverance måtte medføre. Vi anbefaler at vores kunder venter med at bestille VVS installatøren til varen er modtaget og bekræftet i god stand. 
Topvvs.dk dækker ingen form for udgifter forbundet med montering eller demontering af evt. defekte produkter. Hvis Topvvs.dk afhjælper din reklamation i form af at sende dig en reservedel, er det for at fremskynde reklamationen, udskiftning af disse dele er på egen regning.

Der tages forbehold for trykfejl, prisændringer, udsolgte eller udgåede varer samt ændrede specifikationer for produkterne, ligeledes kan billeder afvige fra produktet. 


Showroom:

Besøg TopVVS.dk´s udstilling Næstved

Skallegårdsvej 6B 
4700 Næstved

Åbningstider i Showroom: 
Mandag - fredag: 10.00 - 14.00
 


Telefontider: 
Middagslukket:12.00-12.30 
Mandag - torsdag: 10.00 - 12.00 & 12.30 - 14.00 
Fredag: 10.00 - 14.00

 

FIRMAPROFIL:

Topvvs.dk ApS

Skallegårdsvej 6B 
4700 Næstved
 
Tlf: 55 99 61 61
 
Fax: 55 77 23 17
 
Cvr.nr: 30 60 81 86
 
Mail: 
mail@topvvs.dk

------------------------------------------------

Bankforbindelse:

MønsBank: Kontonummer: 6140 – 0002012258 

Iban-nr. dk5861400002012258 
Swift-kode. MONSDK21